“Herlig lunsj”
Anmeldelse av Bien Snackbar

Bien Snackbar
Vurdert som nr. 51 av 452 Restauranter i Bergen
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilte begge fish & chips med delikat ertestuing. Maten smakte fortreffelig og servicen var super! Smittevernreglene ble overholdt og vi følte oss både ivaretatt og sett. I Bien Snackbar råder det en uformell og koselig stemning. Vi besøkte restauranten på en regnfull tirsdag, og stedet var både lunt og lyst. We'll be back

Dato for besøk: september 2020
Takk, Hobbyanmelder

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Koselig plass! Veldig Hyggelige servitører, hurra for Tromsøværinger i Bergen! Sentralt på Danmarksplass

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Bente1959
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi var seks stykker denne gangen. Alle var veldig godt fornøyd med maten. Jeg spiser mye burger, denne var i toppen. En hadde glutenfritt brød, dette var like godt som de vanlige. Liker du burger er dette et veldig godt alternativ. Prisen er det heller ikke noe å si på. Anbefales!

Takk, P9516PJfrankh
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Har spist her flere ganger for noen år siden og var veldig fornøyd da. Så etter et nytt besøk i Bergen måtte vi innom Snackbaren, men ble litt skuffet denne gangen. BBQ-burgeren var god og sedvanlig godt brød. Cheeseburger med blåmuggost hadde litt lite smak av osten. Søtpotetfrisene var ikke helt sprø og litt forbrente. Parmesanfrisene var kalde og manglet crisp.

Takk, 43andersd
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig burger og fries, vennlig og rask servering og deilig avslappet søndagsstemning. Anbefales med oppsummering fra familiens 9-åring: Syykt bra sted!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, HannaMarieIhlebaek

Reisende som så på Bien Snackbar, så også på

Har du vært i Bien Snackbar? Del dine erfaringer!