“Fantastisk burger”
Anmeldelse av Bien Snackbar

Bien Snackbar
Vurdert som nr. 57 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 2. september 2021

Hadde Biens cheeseburger i går, den var vanvittig god! Rask og god service var det også. Kommer snart tilbake

Dato for besøk: september 2021
Takk, bjorna504

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble godt tatt imot og servicen var upåklagelig på Bien snackbar. Burgerne vi spiste og tilbehøret (søtpotetfries/potetfries) var veldig godt.

Takk, 150_seh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat og fantastisk service.
Godt utvalg i både mat og drikke
Gikk for en sennepsburger med fries til, og den var strålende

Takk, ingejarlk
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette var et gjenbesøk ett år etter første.
Den ene burgeren var med glutenfritt brød, som også denne gangen var veldig bra. Dessverre var ikke søtpotetfriesene bra, de var veldig tørre. Vi hadde utsikt til utleveringingen og kunne se at søtpotetfriesene var laget lenge på forhånd og sto under varmelamper lenge.
Den andre burgeren med vanlige fries var kjempegod. Hyggelig betjening.

Takk, P9516PJfrankh
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Koselig snackbar, super servitør og nydelig mat. Vår kresne 12-åring elsket barneburgeren. Vi voksne tok burger med båskimmelost, den kan anbefales den og. Og ifølge den kresne serveres her byens beste milkshake. Vi kommer tilbake!

Takk, V S

Reisende som så på Bien Snackbar, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Bien Snackbar? Del dine erfaringer!