“Venninnekveld i Bergen”
Anmeldelse av Biblioteket Bar

Biblioteket Bar
Vurdert som nr. 275 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Cocktail Bar - Lounge - Nattklubb for voksen ungdom og voksne. Dj og live musikk hver uke.
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Veldig fint lokale. Noe kø for å slippe inn, men i Bergen er kø veldig sosialt, så vi fikk bare ekstra tid til å bli kjent med nye folk. Vel inne var det bra service, god drikke og fin atmosfære. Dansegulvet lokket med dansevennlig disko og venninnegjengen fikk frisket opp «dansemovesa». Kjempegøy kveld. Minus litt senere var kø ved baren, men service og servering ved bordet var upåklagelig. Anbefales nok folk fra 28+

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Bergen_se_riOSL
kurti2014, Daglig leder på Biblioteket Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake når som helst:)

Anmeldt 24. november 2019

Etter en god revyopplevelse, nydelig matopplevelse på annet sted, skulle kvelden av sluttes med et glass vin og prat. Slik gikk det ikke. I flotte lokaler med sentral bar og flott dansegulv i enden av lokalet er det ikke nødvendig at hver krok har flere høyttalere som spiller så høy musikk og lik den på dansegulvet, slik at det er umulig å prate sammen. Vi liker å danse, vi liker også musikk, men det må da være mulig å ikke kunne snakke sammen uten å ha en høyttaler i øret. Vi hører musikken fra dansegulvet over alt. Beklager å konstantere at Biblioteket er lydforsøplet.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 555harrye
Kurt I, Daglig leder på Biblioteket Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Hei Harry, takk for anmeldelsen. Leit å høre at dere ikke hadde det hyggelig. Vi skal ikke spille høy musikk, annet enn på dansegulvet. Vi har høytalere i alle hjørner, disse skal være spille mye lavere enn musikken på dansegulvet. Dette gjør at man da har soner med lav lyd, og soner med høyere lyd.

Det kan selvsagt ha skjedd en feil at lyden har vært for høy i enkelte områder. Dette skal vi ta tak i.
Igjen, takk for anmeldelsen.

Anmeldt 2. november 2019

Så synn at flotte lokaler blir besuddlet med dårlig musikk og drinker fra en Amatør. Vi har prøvd oss et par ganger fordi vi liker atmosfæren, men endt med å gå til annen plass hver gang. (Prisene stemmer ikke med hva de slår på kassen) følg med!

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Sterkkropp
Kurt I, Daglig leder på Biblioteket Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019

Hei, takk for anmeldelsen din og takk for at du synes lokalene våre er fine. Leit å høre at du ikke liker musikken vår. Tenker du da på ukedager eller i helger? Vi har en ganske så variert musikk da vi har gjester fra begynnelsen av 20 årene og opp i 50 årene. Vi prøver å spille for alle disse.

Fryktelig kjedelig å høre at du synes vi er amatører på drinker. Vi bruker mye tid på å trene våre ansatte og ha en høy kompetanse på våre bartendere. Feil kan selvsagt skje så lenge det er mennesker som lager drinker og cocktails, men feil skal være veldig unntaksvis.

Når det gjelder priser på meny og kasse så gikk vi gjennom dette nå grunnet din tilbakemelding. Vi fant 4 drinker som var feil priset. 3 drinker var priset 10 kr for lavt på kassen iforhold til barkart. 1 drink var priset 10 kr for høyt på kassen iforhold til barkart, Old Cuban. Har du kjøpt denne så refunderer vi selvsagt kr 10,- per drink du har kjøpt.

Videre fant vi èn vinmeny hvor flasker med husets røde og hvite vin var priset 50 kroner for lavt på meny i forhold til kassen. Har du blitt presentert denne menyen og belastet kr 50,- for mye så refunderer vi selvsagt dette.
Kontakt oss gjerne på epost: booking@biblioteketbar.no eller ring oss på Tel. 55011885 for refusjon eller om du ønsker å gi mer detaljert tilbakemelding.

Velkommen tilbake til god atmosfære, forhåpentligvis god musikk og en god drink eller 2:)

Anmeldt 22. mars 2019

En fin start på utekvelden din er å starte med en drink eller et glass vin her. Koselig bar med små intime sitteplasser i gammel Bergens stil, det liker jeg . Og flinke bartendere med glimt i øye er jo alltid et plus .

Takk, Vargveum2019
Kurt I, Daglig leder på Biblioteket Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2019

Tusen takk for hyggelig anmeldelse.

Anmeldt 6. februar 2019

Alltid koselig sted og gå. Flotte dørvakter som tar vel imot deg som gjest. Hyggelig bar med godt utvalg og ett voksent publikum med lite tull. Absolutt ett sted og anbefale om man ønsker seg ut en helg i Bergen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Tore Andre F

Tusen takk for hyggelig anmeldelse.

Reisende som så på Biblioteket Bar, så også på

Har du vært i Biblioteket Bar? Del dine erfaringer!