“Nydelig rød karri”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2020

Anbefaler rød karri retter. Spiste selv and i rød karri og den var bedre enn de fleste thairestaurantene i Oslo klarer å levere.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, LillErr

Anmeldt 17. februar 2020

Bestille And ala Kroathai, papayasalat og klassikeren Pad Thai. Førstnevnte var godt, men Pad Thai retten var mislykket. Risnudlene druknet i saus som minte om sweet chillisaus, det ble meget søtt og kvalmendes samtidig. Vi hadde ris på de andre rettene så kunne jevne ut dette ved å spise ris til Pad Thai retten! Bestille take away uken før og venninnen min valgte Pad Thai, det såg likedan ut. Tror det blir lenge til neste gang vi går på Kroathai, når de ikke klare lage den tradisjonelle thairetten engang.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, suongv2019
Anmeldt 9. desember 2019

Bestillte take-away til en gruppe på 5 pers som bodde på Scandic Ørnen.
Kroathai leverer som alltid ypperlig thai mat,alt smakte veldig bra.En av mine favoritter i Bergen sentrum.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Viggo H
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

I området rundt Grieghallen er det flere små og spennende spisesteder. Kroathai er et av disse stedene. Det er et lite lokale med få bord. Menyen er omfattende med mye godt å velge mellom. Maten er meget god og smaksrik selv med lave priser. Atmosfæren er på topp, med smilende og hyggelige ansatte. Stedet er rent og ryddig, og ansatte var raske med å fjerne "rot og søppel" fra bordene og gulvet. De tilbyr også take-away, og det var mange innom for å hente take-away. Det er lett å forstå med tanke på matens kvalitet og pris. Stedet anbefales.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, niljost
Anmeldt 29. juni 2019

God mat med gode råvarer og hyggelig betjening. Kan spesielt anbefale tom-yam med skalldyr. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, nuvton

Reisende som så på Kroathai, så også på

Har du vært i Kroathai? Del dine erfaringer!