“Liten og koselig bar midt i sentrum”
Anmeldelse av Harbour Cafe

Harbour Cafe
Vurdert som nr. 66 av 474 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig bar med båser å sitte i. Reint og fint med hyggelig bartender. Deilig proseco i små flasker kosta kun kr 95,- (1 1/2 glass). Akkurat passelig. Vi hadde en fin stund. To skjermer viser fotball kamper. Akkurat det kunne eg vore foruten, men men. Det gikk fint det også.

Takk, Mokiiina

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Trengte bare et enkelt måltid under en tur til Bergen og gikk for Harbour. Var lenge siden sist men skuffet ikke . Burgeren var bedre enn jeg husket fra tidligere og når besøket ble krydret med svært hyggelig service, kommer jeg definitivt tilbake.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Besøkt fredag ettermiddag. Ikke fult i restauranten, ble likevel servert kald pommes fritt til hamburgeren. Denne skulle være hjemmelaget - og ble servert i hamburgerbrød som smakte knekkebrød.
Ingen var innom og sjekket hvordan vi hadde det. Pommesen ble byttet, men smakte som om den varetekt i gammel olje.
Hyggelig sted for en drink, men maten anbefales et annet sted.

Takk, siglju
Anmeldt 22. august 2018

Spiste god biff til middag, og gode kaker til dessert. Maten var delikat dandert og så innbydende ut. Koselig atmosfære med god gammel rocke musikk, og fin utsikt ut over fisketorget og brygga.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Mona A
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Alltid koseligt med kjapp å grei servering, maten er alltid 1.klasses.
Reint og pent over alt, men savner litt bedre utvalg på mineralvann og betjeningen som er proff er litt mer tilstede værende.
Kan bli litt venting på mer bestillinger som drikke.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Sindre H

Reisende som så på Harbour Cafe, så også på

Har du vært i Harbour Cafe? Del dine erfaringer!