“God mat - god service:)”
Anmeldelse av Harbour Cafe

Harbour Cafe
Vurdert som nr. 68 av 468 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Koselig sted med veldig god mat. Beste burgeren jeg har smakt!!! Hyggelig og blid betjening som yter God service. Anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, tones913

Anmeldt 8. juli 2021

jeg har venta så lenge nå bruh………….,.de er sykt treige og jeg har reist i 18t fra gjøvik
jeg vil hjem

Takk, 716mitray
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Har spist på Harbour før. Bra mat, men lang ventetid. Ok

Tenkte oss dit i går. Ser menyen er blitt krafitg redusert. Spare ribs borte, som var en av grunnene til å gå der.

Sendte de en epost om meny og evt ledige bord. Ingen respons, selv nå halvannet døgn senere.

Prøvde å ringe; uten svar.

Nei, dette stedet er ute av min liste over plasser jeg går til I Bergen. Heldigvis en del konkurranse......

Styr unna...

Dato for besøk: august 2020
Takk, BGB20132013
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og et barn på 12 som spiste lunsj her. God mat og drikke, hyggelige servitører og koselig atmosfære midt i sentrum. Kan anbefales.

1  Takk, Mokiiina
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Alt annet var fullt, men de fant et bord til fem personer i andre etasje. Det var mye folk og servitøren hadde mye å gjøre. Men vi fikk bestilt, g tre av rettene kom nokså snart. Minuttene gikk, og før vi hadde nådd å bli irriterte, kom enkel er bort og beklage at det var gjort en feil, så de siste to rettene var ikke laget, men vi skulle få 25% avslag på hele måltidet. Ventet bare et par minutt før alt var på plass, og alt var godt. Svært god info underveis, strålende service, og en god opplevelse. Så trekk for bråk i lokalet, men det er jo typen sted som er slik. Trekk og for barnemeny, nuggets og pommes frits trenger ikke å bli servert på en så kjedelig måte, barn spiser litt grønnsaker, og det er noe med signaleffekten: barn kan godt læres opp i at god mat er sunn mat. En tomat, noen grønnsaksbiter på et spyd... Kyllingen i cæsarsalaten var overstekt. Men blåskjellene var kjempegode, og fiskesuppe og. Biffsalaten var en vinner.

2  Takk, Gunnhidl

Reisende som så på Harbour Cafe, så også på

Har du vært i Harbour Cafe? Del dine erfaringer!