“Mettende mat til rimelig penge”

Los Tacos Vetrlidsallemenningen
Vurdert som nr. 28 av 30 Smått og godt i Bergen
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Barna elsket dette stedet. God og mettende mat til rimelig penge. Får matrn med en gang. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, annesofiej1971

Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

kjip mat. Lite kjøtt, mye krydder.

Skal man bare få i seg "noe" er det ok. Skal dette "noe" smake godt et dette ikke riktige stedet.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, helt1
Anmeldt 4. juni 2017

Yep, dette er det vi kaller fulfart mat her på Vestlandet. Kaller det for magefull for å stoppe metthetsfølelsen når man har dårlig tid.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Palo68
Anmeldt 5. mai 2017 via mobile enheter

Gledet meg til å prøve denne. Var stor skuffelse. Var ikke godt kjøtt, lite smak og alt for lite grønnsaker. For sterk dressing. Aldri mer.

Dato for besøk: november 2016
Takk, mlomnes
Anmeldt 21. mars 2017

Masse gode smaker! Flere valg. Hyggelig atmosfære. Fin "på farten" mat. Smakte veldig bra! Veldig ok pris.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, lillekrisa

Reisende som så på Los Tacos Vetrlidsallemenningen, så også på

Har du vært i Los Tacos Vetrlidsallemenningen? Del dine erfaringer!