“Får McDonalds til å fremstå som gourmet”

Los Tacos Vetrlidsallemenningen
Vurdert som nr. 28 av 30 Smått og godt i Bergen
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

For en nedtur! Slafsa sammen i en røre, burritoen var gjennomtrukket av kjip salsa og annen veske før du begynte å spise. All krydder en plass, all guacamole en plass osv. Til og med vanlig kaldt vann fra springen hadde de ikke. Varmt vann som må kjøles ned med isbiter. Er det mulig?

Takk, Janet V

Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Barna elsket dette stedet. God og mettende mat til rimelig penge. Får matrn med en gang. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, annesofiej1971
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

kjip mat. Lite kjøtt, mye krydder.

Skal man bare få i seg "noe" er det ok. Skal dette "noe" smake godt et dette ikke riktige stedet.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, helt1
Anmeldt 4. juni 2017

Yep, dette er det vi kaller fulfart mat her på Vestlandet. Kaller det for magefull for å stoppe metthetsfølelsen når man har dårlig tid.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Palo68
Anmeldt 5. mai 2017 via mobile enheter

Gledet meg til å prøve denne. Var stor skuffelse. Var ikke godt kjøtt, lite smak og alt for lite grønnsaker. For sterk dressing. Aldri mer.

Dato for besøk: november 2016
Takk, mlomnes

Reisende som så på Los Tacos Vetrlidsallemenningen, så også på

Har du vært i Los Tacos Vetrlidsallemenningen? Del dine erfaringer!