“Betjeningen var magisk og maten var likeså”

Sumo Restaurant Solheimsviken
Vurdert som nr. 243 av 473 Restauranter i Bergen
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vårt besøk hos Sumo i Solheimsviken, ble en komplett matopplevelse med både god mat og hyggelig betjening. Det er lenge siden jeg har vært så fornøyd etter å ha spist ute. Her drar vi gjerne igjen!

Takk, Morten O
Rinat P, Manager på Sumo Restaurant Solheimsviken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei, vi på Sumo Solheimsviken ser frem til å ha deg som gjest igjen og setter stor pris på din tilbakemelding!

Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde alle sushi, den falt bra i smak, lokalet ligger greit til slik at det også er greit hvis man vil hente maten og ta den med som
Take away.Veldig rolig og avslappet stemming kommer nok også av at lokalet er veldig lite og ikke er beregnet for de helt store massene.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 436magnusd
Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Jeg bestilte en deluxe meny for 4 pers, og var imponert over hvordan det så ut. Smaken var også ok, men heller ikke mer. Kanskje jeg er bortskjemt, men jeg forventer mer av et sted som dette, hvor man tar såpass godt betalt for maten. Det var generelt lite av fisk og sjømat i forhold til ris og kjøtt. Jeg prøver kanskje et annet sted neste gang.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, h_k0nr
Anmeldt 22. februar 2017 via mobile enheter

Vi bestilte det vi trodde var 2 midagsretter. Vi spurte en god del angående menyen så enhver våken og erfaren servitør burde forstått at trengte veiledning. Til slutt bestilte vi and og indrefilet. Etter 30 min venting kom hun med et fat med sushi. Når jeg sa at det ikke var det jeg hadde bestilt sa hun bare "Yes, this is your order" og gikk. Når de ikke kom med mat til han forstod vi at det var det både hans og min!! 6 sushibiter til hver. Vi ble overrasket og skuffet fordi vi hadde ventet så lenge og trodde at vi ventet på noe annet. Man venter ikke 30 min for 6 sushi biter!!! Vi ble ferdig å spise på 7 min. Altfor lang ventetid og uerfaren servitør med dårlig service innstilling.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Claudia_BergenRain
Sumo_Restaurant, Public Relations Manager på Sumo Restaurant Solheimsviken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2017

Hei Claudia_BergenRain!

Thank you for taking the time to feed back to us. We are sorry to hear that you had a bad experience at our restaurant and we would hate for you to leave us with such a bad experience. Could you please contact david@sho.no and we can see if we can arrange some way of making it up to you :)

Hope to hear from you!

Sumo*

Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Har bestilt her to ganger før og vært kjempe fornøyd, men i dag når jeg fikk maten levert på døren var hele sushien helt daff, fritert softshell var helt bløt og alt var egentlig bare litt bløtt.. kjedelig når en har gledet seg til sushi måltid og endelig overtalt mannen!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Fossfjell

Reisende som så på Sumo Restaurant Solheimsviken, så også på

Har du vært i Sumo Restaurant Solheimsviken? Del dine erfaringer!