Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Dette er et nytt og moderne design hotell i Bergen. Mitt første inntrykk av hotellet var svært bra, svært hyggelige ansatte i resepsjonen og et kult konsept. Men i dag når jeg skulle spise frokost var det kaos i spisesalen og det som skulle være en hyggelig frokost ble bare trengsel og stress. Men det toppet seg da jeg kom opp på rommet for å pusse tenner og gjøre meg ferdig: både badet og rommet var vasket ferdig. Tydeligvis svært dyktig og effektive ansatte.

Opphold: juni 2018, reiste på forretningsreise
Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 16. juni 2018

Moderne og fine rom med romslig plass. Typisk turisthotell. Maten var ikke noe å skryte av. Litt dårlig renhold i spisesalen og kjøkkenet med opprydning lå helt inntil lunch og frokostdisken. Beliggenheten var bra. Kort vei til bybane og jernbane.

Opphold: juni 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Sissel B
Anmeldt 5. juni 2018

Det positive med Zander K: Fin beliggenhet, jernbane, flytog og to parkeringshus i nærheten. Ikke trafikkstøy, og hyggelig resepsjon. Stappfullt frokostrom, men et slags reserverom (stort) var nesten tomt. Der spiste vi frokost i fred og ro. Ingen informasjon om dette rom. Og frokosten var bra.

Så var det dette med trendy "designhotell". Etter å ha bodd på designhotell i Trondheim og Ålesund hadde vi egentlig fått nok av "design". Der var det hippe baderom med "frosted glass" som var tingen. På Zander K var det ikke så ille, men arkitekten hadde markert seg på andre måter:

Ingen plass for klær; bare et par hengere. På badet ingen plass til å legge fra seg ting, bortsett fra på dolokket. Og ingen knagger for klær og handduker. Dusjhodet var en stor, fast tallerken i taket på dusjkabinettet. Håpløst!

Stort sett kan Zander K anbefales, men vi er vel blitt enda mer obs på hva som er designhotell -

• Opphold: mai 2018, reiste som et par
Takk, arne d
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Tøft hotell med bra design, men det hjelper lite når det ikke er aircondition eller ventilasjon som fungerer. Klaustrofobisk følelse å bo på et lite rom uten å kunne åpne vindu mer enn 4 cm når det ikke finnes ventilasjon som fungerer. Varm dag i Bergen i dag, men et moderne hotell må ha aircondition som fungerer. Skuffet !!!

Opphold: mai 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Fredrik H
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Koselig hotell like ved jernbanestasjonen i Bergen. Til tross for sentral beliggenhet var det stille og rolig. Litt lite rom, men rent og pent. Veldig god seng. Ekstra pluss for klut og balsam. Veldig, veldig god frokost!

Opphold: mai 2018, reiste på forretningsreise
Takk, elineflesjo