Expedia.comUSD 95
Vio.comUSD 95
EtripUSD 95
Agoda.comUSD 102
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Valgte dette hotellet fordi det lå tett ved jernbanestasjon ,og vi kom med tog.Hadde sett at rommene ikke var store,men at det var så lite og trangt overrasket oss litt. Må være det minst komfortable hotellrom jeg har ligget på. Hadde sikkert vært greit for en natt,men vi var i tre.Badet var også lite,men greit nok.Sengen var litt smal,men god å ligge i og vi sov godt. Hadde rom mot en stygg bakgård i 5. Etasje. Så da var det ikke noen lyder å høre.Frokosten var grei,men ikke mer. Overrasket over at det ikke var stekt egg. Litt mange krokker og glass med pålegg ,som det ble litt gris av. Frokost rommet var lyst og trivelig. De som jobbet i resepsjonen var svært hyggelige.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Nilsen A
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2020

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi beklager så mye at rommet vårt var ikke stort nok for deg. Vi har faktisk oppgraderingsmuligheter til Superior rom med velig rimelig gebyr. Vi tar med oss bemerkningene dine videre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Beste hilsen, Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.

Anmeldt 16. oktober 2018

Fint og passelig stort rom. Sov virkelig godt. Her var det ingen støy, selv om rommet vendte ut mot trafikkert gate. God frokost. Men ganske fullstappet frokostsal. Hyggelige ansatte, og grei service.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, AGV-Bergen
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2020

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen, godt å se at du har trivdes her hos oss - håper vi ser deg igjen!
Beste hilsen
Yiyi,
1st Resepsjonist,
Zander K

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Hotell rett ved jernbanestasjonen i Bergen, vegg i vegg med hotell Terminus. Rett ved Markens og kort avstand til Bergen sentrum. Greie rom - nyoppusset. Hyggelig stab og god frokost. Savnet stekte egg!

Takk, HavardVuk
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Kjære Havard,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen tilbakemelding på ditt opphold hos oss - vi setter stor pris på det. Vi ønsker deg en fortreffelig uke.
Beste hilsen,
Yiyi,
1st resepsjonist,
Zander K

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Helt grei servise både ved innsjekking og ellers. Rommet var minimalt med dobbelseng, trebenk, TV og en stol. Ikke noe innbydende å tilbringe tid på rommet. Badet var greit.
Frokosten var rikholdig og inneholdt det meste en kan forvente. Resepsjonsområdet fungerer også som bar-område.
Prisnivå er litt høyt i forhold til hva en får.
Beliggenhet er meget sentralt med kort gåavstand til sentrumsnære steder.
Så konklusjonen blir at dette var middels til en for høy pris.

Takk, FRG47

Hei Fredrik, takk for tilbakemeldingen. Vi tar med oss bemerkningene dine videre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Beste hilsen, Yiyi, Zander K.

Anmeldt 8. september 2018

Hotellet ligger sentralt til litt bortgjemt bak jernbanestasjonen.
Med en artig bar, store og fine rom, og hyggelig betjening.
Frokosten var god men det var til dels kaos, da frokostsalen var for liten
til ett fult hotell!
Men alt i alt, så ligger det på listen over hoteller jeg kommer til å benytte igjen.

Takk, Tor B

Kjære Tor, Tusen takk for at du tok deg tid til å etterlate en tilbakemelding på ditt opphold - vi setter stor pris på det! Vi ønsker deg en nydelig dag, så håper vi å se deg igjen snart. Beste hilsen - Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.