Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 31.07.21
eDreamsUSD 143
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

P.g.a streik på Haukeland sykehus hotell ble vi overflyttet hit.
Det var et lykketreff. Ble godt mottatt av hyggelige folk i resepsjonen. Bra rom med gode senger. Stille og rolig.
Sentralt beliggende. Bybane, tog og busser i nærheten.
Og sentrum av byen noen få skritt unna.
Innholdsrik buffet frokost. Supert trim rom.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Kaare2014
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2020

Kjære Kaare, Tusen hjertelig takk for en strålende anmeldelse på ditt opphold hos oss! Det gjør oss utrolig glad å lese at servicen, beliggenheten og frokosten vår stod til forventningene :-) Ha en nydelig uke og velkommen tilbake! Beste hilsen - Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Valgte dette hotellet fordi det lå tett ved jernbanestasjon ,og vi kom med tog.Hadde sett at rommene ikke var store,men at det var så lite og trangt overrasket oss litt. Må være det minst komfortable hotellrom jeg har ligget på. Hadde sikkert vært greit for en natt,men vi var i tre.Badet var også lite,men greit nok.Sengen var litt smal,men god å ligge i og vi sov godt. Hadde rom mot en stygg bakgård i 5. Etasje. Så da var det ikke noen lyder å høre.Frokosten var grei,men ikke mer. Overrasket over at det ikke var stekt egg. Litt mange krokker og glass med pålegg ,som det ble litt gris av. Frokost rommet var lyst og trivelig. De som jobbet i resepsjonen var svært hyggelige.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Nilsen A
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2020

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi beklager så mye at rommet vårt var ikke stort nok for deg. Vi har faktisk oppgraderingsmuligheter til Superior rom med velig rimelig gebyr. Vi tar med oss bemerkningene dine videre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Beste hilsen, Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.

Anmeldt 16. oktober 2018

Fint og passelig stort rom. Sov virkelig godt. Her var det ingen støy, selv om rommet vendte ut mot trafikkert gate. God frokost. Men ganske fullstappet frokostsal. Hyggelige ansatte, og grei service.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, AGV-Bergen
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2020

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen, godt å se at du har trivdes her hos oss - håper vi ser deg igjen!
Beste hilsen
Yiyi,
1st Resepsjonist,
Zander K

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Hotell rett ved jernbanestasjonen i Bergen, vegg i vegg med hotell Terminus. Rett ved Markens og kort avstand til Bergen sentrum. Greie rom - nyoppusset. Hyggelig stab og god frokost. Savnet stekte egg!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, HavardVuk
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Kjære Havard,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen tilbakemelding på ditt opphold hos oss - vi setter stor pris på det. Vi ønsker deg en fortreffelig uke.
Beste hilsen,
Yiyi,
1st resepsjonist,
Zander K

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Helt grei servise både ved innsjekking og ellers. Rommet var minimalt med dobbelseng, trebenk, TV og en stol. Ikke noe innbydende å tilbringe tid på rommet. Badet var greit.
Frokosten var rikholdig og inneholdt det meste en kan forvente. Resepsjonsområdet fungerer også som bar-område.
Prisnivå er litt høyt i forhold til hva en får.
Beliggenhet er meget sentralt med kort gåavstand til sentrumsnære steder.
Så konklusjonen blir at dette var middels til en for høy pris.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, FRG47

Hei Fredrik, takk for tilbakemeldingen. Vi tar med oss bemerkningene dine videre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Beste hilsen, Yiyi, Zander K.