Priceline
Vio.comUSD 87
HurbUSD 106
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet fremstår nytt og fint. Greie rom, god frokost og lunsj. Greit beliggende ved jernbane stasjon og tilliggende bybane som går til Flesland.
På kveldstid har de også en godt utstyrt bar! Betjeningen er hyggelig og konferanserommet var helt fint.
Fin plass å overnatte på.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 142mattisl
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Kjære gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding på ditt opphold hos oss - vi setter stor pris på det. Vi ønsker deg en fortreffelig uke, og hjertelig velkommen tilbake til oss.
Beste hilsen,
Yiyi,
1st resepsjonist,
Zander K

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Fint hotell. Fine rom. Hyggelig matvarerområde. God frokost, men dårlig organisert slik at det blir trangt rundt buffeen. Er plukket ut som et spesielt hotell i Bergen, men det skjønner jeg ikke hvorfor

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Geno65
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2020

Kjære gjest, takk for tilbakemeldingen på ditt opphold hos oss! Det gjør oss utrolig glad å lese at rommet og lobbyen stod til forventningene :-) Vi skal sørge for at frokosten blir enda bedre organisert. Ha en nydelig uke! Beste hilsen - Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Hadde et nytt flott besøk til Bergen, på et hotel jeg ikke hadde besøkt tidligere. Hotellet ligger i Zander Kaaes gate nr. 8. Hotellet ligger sentralt og tett til både Jernbanestasjonen, Bygarasjen og buss.

Du får øyeblikkelig ved ankomst et inntrykk av at dette er et uvanlig hotell i Bergen, og det til det positive. Design er tydelig med nordisk preg.

Middag var i eget rom og var småretter/Tapas for ca 15 pers. Ikke alle som var like begeistret for alt, men her var det gode smaker for alle.

Frokost var upåklagelig. Det manglet ikke på noe. Om en skulle ønske var det faktisk mer plass, for det var skikkelig fullt.

Absolutt et sted å besøke. Enjoy!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, RAF_Roger
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2020

Kjære gjest. Tusen takk for en vidunderlig anmeldelse på ditt opphold hos oss. Vi setter enormt stor pris på fine ord om designet, restauranten og beliggenheten vår. Vi ønsker deg en nydelig uke, så håper vi å se deg igjen så snart det lar seg gjøre. Beste hilsen - Yiyi, Zander K.

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

P.g.a streik på Haukeland sykehus hotell ble vi overflyttet hit.
Det var et lykketreff. Ble godt mottatt av hyggelige folk i resepsjonen. Bra rom med gode senger. Stille og rolig.
Sentralt beliggende. Bybane, tog og busser i nærheten.
Og sentrum av byen noen få skritt unna.
Innholdsrik buffet frokost. Supert trim rom.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Kaare2014

Kjære Kaare, Tusen hjertelig takk for en strålende anmeldelse på ditt opphold hos oss! Det gjør oss utrolig glad å lese at servicen, beliggenheten og frokosten vår stod til forventningene :-) Ha en nydelig uke og velkommen tilbake! Beste hilsen - Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Valgte dette hotellet fordi det lå tett ved jernbanestasjon ,og vi kom med tog.Hadde sett at rommene ikke var store,men at det var så lite og trangt overrasket oss litt. Må være det minst komfortable hotellrom jeg har ligget på. Hadde sikkert vært greit for en natt,men vi var i tre.Badet var også lite,men greit nok.Sengen var litt smal,men god å ligge i og vi sov godt. Hadde rom mot en stygg bakgård i 5. Etasje. Så da var det ikke noen lyder å høre.Frokosten var grei,men ikke mer. Overrasket over at det ikke var stekt egg. Litt mange krokker og glass med pålegg ,som det ble litt gris av. Frokost rommet var lyst og trivelig. De som jobbet i resepsjonen var svært hyggelige.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Nilsen A
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2020

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi beklager så mye at rommet vårt var ikke stort nok for deg. Vi har faktisk oppgraderingsmuligheter til Superior rom med velig rimelig gebyr. Vi tar med oss bemerkningene dine videre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Beste hilsen, Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.