Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Pent estetisk hotell med en moderne vri som gjør det litt eksklusivt. Men noen av bemanningen i frokostsalen var derimot ikke så hyggelige. På buffet ble en av minne kolleger spurt om de skulle spise all den maten de hadde på tallerken sin av en dame som jobbet der. Slikt skal man vel ikke spørre gjestene sine om? Det stod heller ingen steder noe informasjon om at hvis en ville ta med mat så måtte man betale 95kr for en såkalt matpakke. Dette ble vi overrasket over og denne damen som fortalte oss dette kastet all maten vi hadde laget til å ta med oss. Litt dobbeltmoral for et hotell der det står skilt om at gjestene måtte tenke på maten de tar slik at det ikke skal bli så mye søppel?

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, mariesvc
Anmeldt 7. mai 2019

Rommet var forholdsvis minimalistisk, men hadde alle de overflater jeg liker, f.eks. skrivebord, nattbord, lang benk til kofferter. Det var selvsagt umulig å åpne noe vindu på grunn av den moderne fasaden med mye glass. Frokosten var god, men det ble veldig travelt, spiseavdelingen er forholdsvis liten og bordene tett sammen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, metwillo
Anmeldt 27. april 2019

Bodde bare en natt. Sengen var ikke spesielt bra(hard), heller ikke putene. Noe plagsom støy fra rørsystem(eller ventilasjon) Ikke kjøleskap. Bad fint og innredning ok. Frokost veldig bra, noe trangt med mange gjester, så ikke så lett å finne ledig plass. Beliggenhet er super.( Sentralt og togstasjon like ved)

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 222asbj
Anmeldt 26. april 2019 via mobile enheter

Kom til hotellet 07.30. Hadde ringt dagen i forveien og spurt om jeg kunne sjekke inn tidlig. Det kunne de ikke garantere, men måtte se an når jeg kom. De fant- rom jeg kunne sove litt og møte utvilt på seminar. Tipp topp tommel opp

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Jon M
Anmeldt 5. april 2019 via mobile enheter

Bodde der noen dager å skulle spørre om litt hjelp på natten, fikk veldig dårlig hjelp virket som om Netflix var mye viktigere for denne karen som jobbet. Synest ellers rommene var fine. Frokosten var helt ok

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, mortend477