Booking.comUSD 155
FindHotelUSD 155
CheapTicketsUSD 155
2025 av 570 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2020

Ikke glem igjen noe på hotellrommet, glemte igjen et Hermes-armbånd og visste til og med hvor det ble glemt, men nei, det har INGEN sett etterpå. Noen har fått seg et fint armbånd iallefall. Både ringte og reiste tilbake for å finne ut av det, men det var det ingen hjelp i. Ingen service å skryte av på hotellet Og kjedelige rom.

Takk, SivT37
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2020

Hei Siv,

Tusen takk at du skrev denne tilbakemelingen! Endelig fikk jeg finne deg :) ! Jeg husker samtalen vår så godt, og vi fant faktisk ikke Hermes-armbåndet ditt da du ringte. Etter noen timer fikk jeg tilbakemelding fra en stuepike at armbånden var funnet, på rommet, men et annet sted. Men jeg kunne aldri finne tlf nr ditt igjen..
Hermes-armbåndet ditt ligger i safen vår siden! Vi vil veldig gjerne sende den tilbake til deg. Kan du vennligst ta kontakte med meg yiyi@zanderk.no.

Mvh,
Yiyi

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med god beliggenhet i Bergen sentrum. Bra service og god frokost. Rommene var små og det var bare 5 tv kanaler på rommet. Av disse ingen underholdningskanaler. Bodde i 5etg og det var dårlig wifi signaler. Men alt i alt et bra hotell bedømt på beliggenhet og service.

Takk, andres_aa88
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Kjære Andres,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi setter enorm pris på dine flotte kommentarer om vår service og beliggenhet. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og en riktig god vinter!
Beste hilsen,
Yiyi,
1st resepsjonist,
Zander K.

Anmeldt 8. juli 2020

Stilig,flott hotell midt i smørøyet av Bergen. Meget serviceinnstilt personale. Vi opplevde sykdom på vårt opphold og personalet gjorde alt de kunne for å gjøre oppholdet vårt så bra som mulig. Vi anbefaler varmt dette hotellet videre

Takk, 646tuvaa
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2020

Kjære gjest. Dette er så herlig å lese. Tusen hjertelig takk for at du ville dele din opplevelse med oss! Det er helt fantastisk når hotellet og dets personale står til gjestens forventninger. Vi ønsker deg en nydelig vinter, så ser vi frem til å se deg igjen i den nærme fremtid! Beste hilsen - Yiyi, Zander K.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Selv om Covid-19 herjer i landet så bør man forvente påfyll av dopapir og rene håndklær. Frokosten var av det mer dårlige slaget og baren stenger 2300. Ble oppgradert til et bedre rom (som selvfølgelig er bra), men lurer på hvordan størrelsen er på det rommet vi skulle ha hatt når vi nå har opplevd hvor lite det oppgraderte rommet var.

Takk, Ståle B
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

Hei Ståle, takk for at du skrev en anmeldelse. Vi gjør alt vi kan for å tilby gjestene komfortabelt og trygt opphold i løpet av denne pandemien, under forutsetning av at vi samtidig følger myndighetens regelverk. Vi har rene håndklær og toalettpapir i resepsjonen, fordi mange ønsker ikke at vi skal inn på rommet for å gjøre rengjøringen under corona . Men vi ønsker gjestene våre velkommen til å gi oss beskjed hvis de vil at rommet skal rengjøres uansatt, og vi vil gjerne gjøre det deretter. Vi oppgraderte deg til et rom som er utstyrt med kjøleskap og kaffemaskin, og en bedre utsikt, i håp om at du kunne glede deg over oppholdet ditt her. Vi ønsker å se deg igjen når pandemien er over, og vi vil sørge for at du får en enda bedre hotellopplevelse! Beste hilsen, Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Dette er ett hotell men en ok opplevelse. Frokosten er bra, frokostområdet brukes som restaurant på ettermiddagen og kveld.
Hotellrommet er skuffende, du har en seng, en stol, TV og bad. Men dessverre ingen minibar, kaffe/te med vannkoker, telefon eller annet du hadde forventet å finne på ett hotell.

Dato for oppholdet: mars 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Tom U
Yiyi Wang, Gjestetjenester/resepsjon på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2020

Hei, tusen takk for tilbakemeldingen og konstruktiv kritikk, vi skal ta det med videre for å bli enda bedre. Det er bare ett tips hvis du vil velge hotellet vårt igjen: vi har noen superior-rom i Zander K, den typen rom har alt du nevnte i anmeldelsen og koster bare litt mer. Vi har forskjellige romtyper for å møte forskjellige behov. Vi håper du en dag kan komme tilbake og prøve dem. Vi ønsker deg en nydelig 2021! Beste hilsen, Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.