Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Agoda.com
FindHotelUSD 158
Anmeldt 29. juni 2021

Ble møtt av ikke særlig serviceinnstilte ansatte ved innsjekkingen, men hadde helt okei rom. Var mest skuffet over frokostbufféten, den var ikke bra! Lite å velge mellom, kun tørt brød og lite grønnsaker/ frukt. Kommer ikke igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ocathrine
Anmeldt 9. juni 2021

Fin beliggenhet nær Bergen sentrum, stille og fredelig på rommet

Ypperlig service med hyggelig betjening. God mat med fine rom.

Kort vei til parkering i by-garasjen samt andre fasiliteter
Anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Mican44
Anmeldt 10. mai 2021

Bodde på dette hotell en natt i april, usikker på hvor mange ganger jeg har ligget på dette hotell de siste årene, men opplevelsen er helt topp hver eneste gang. Hyggelig betjening, god mat og generell god service. Rommene er store og lyse med gode komfort som gir meg en god og avslappende søvn. Renhold virker også utmerket.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, janh396
Anmeldt 4. april 2021

Servitøren lot oss smake på 2 forskjellige viner for å sikre at vi valgte den rette til
dådyrkjøttet, som var veldig mørt og fint. Rolige omgivelser. Lys og trivelig restaurant. Vi parkerte i by-garasjen.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, ArnfinnR15
Yiyi Wang, Guest Services / Front Office på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2021

Hei, tusen takk for tilbakemeldingen din :) Vi er glad for å se at du har hatt ett slikt fint opplevelse gjennom oppholdet hos oss! Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake :) Beste hilsen, Yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.

Anmeldt 24. mars 2021 via mobile enheter

Hotellet jeg booket ble korona-stengt, så ble jeg overført hit. Litt annen stil en jeg ville valgt selv, men OK.
Frokost: massevis av god pålegg, varm og kald mat, fancy Chia-frø shorts, men kjedelig brød. Søvn: fikk dobbeltrom, teppe på gulvet, den ene madrassen var veldig myk, heldigvis var den andre litt hardere, vet ikke om det er villet, eller har folk flest valgt å ligge på hø halvdel av sengen og den er derfor litt slitt? Flere puter å bytte på ( tykk/ tynn).
Bad: Fancy baderomsmøbler, superkul dusj med «fossefallsfølelse», men dårlig hårtørker. Hvis du har langt hår og pleier å føne det, ta med egen hårtørker( eller vær innstilt på å bruke 10-15 min mer enn vanlig ) god såpe.
Veldig hyggelig betjening i resepsjon!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, AGSS123
Yiyi Wang, Guest Services / Front Office på Zander K Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2021

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en god tilbakemelding :) Vi setter pris på at du nevnt våre hyggelige resepsjonister og god frokost. Vi ønsker deg en nydelig uke og velkommen tilbake! Beste hilsen, yiyi, 1st resepsjonist, Zander K.