“Vi var på Egon Åsane, min”
Anmeldelse av Egon Åsane

Egon Åsane
Vurdert som nr. 328 av 452 Restauranter i Bergen
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på Egon Åsane, min min kone, min ene sønn og 2 barnebarn. Det var mye folk, så vi måtte vente en 1/2 time før vi fikk bord. Vi bestilte mat til alle. Vi ventet på maten i 56 minutter. Maten smakte veldig bra. Det er lenge å vente nesten 1 time på serveringen. Hvis du ikke er sulten, liker å vente lenge på maten. Da er dette stedet.

Takk, Odddah

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Har besøkt mange Egon, man vet ikke alltid hva man får. Her var servering ganske rask, maten smakte godt og var nylaget. Betjening tok tilpassninger bra og fulgte opp disse. Alt i alt fornøyde var vi da vi gikk.

Takk, P9516PJfrankh
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Vi valgte å prøve en av Egons nye retter»steambun», sharplater og kyllingkebab. Nå er det også mulig å bestille takeaway på Egon Åsane- Min opplevelse er at dette er mye av årsaken til at vi måtte vente 55 minutter på vår bestilling. Dette er ikke ok... dersom det blir for mye med gjestene som fysisk er på restauranten og takeaway, må det opp bemannes eller gjøres endring. Vi fikk 1. tallerken til å dele to av rettene(som står oppført under sharing? servitøren forsvant uten at vi fikk den siste tallerken å spise på. Retten «steambun» var en stor skuffelse. Brødet var tørt og smakløst og kyllingbiten inni var også tørr(ramlet ut av brødet)og smakløs. Sharplater er også veldig smaløs og VELDIG tørr. Kyllingkebaben falt i smak. Maten var lunken ettersom det var tydelig at vår bestilling hadde blitt stående i hentesonen. Da hjelper det lite med tilbud om gavekort»som plaster på såret». Det er ingen grunn til å returnere her.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, wenchew2015
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Var her på Valentines med min bedre halvdel, var sinnsykt mye folk der da, men vi storkoste oss! Ikke den beste restauranten, men koselig og grei mat!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Steez1991
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Bestillte pizza buffé. Enten så var det tomt eller så var det én pizza å ta fra. Tror vi har der på feil tidspunkt. Pizzaen var forøvrig god.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 685olek

Reisende som så på Egon Åsane, så også på

Har du vært i Egon Åsane? Del dine erfaringer!