“Koselig bar”

Vurdert som nr. 267 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. november 2018

Flott plass å tilbringe tiden på. Hyggelig og intimt. Peisen brenner på kalde dager. Utvalget av drikke er stort. Fantastisk plass.

Takk, Margit_Solheim

Anmeldt 8. september 2018

Manglende styring og kontroll på arrangement resulterte i misnøye og frustrasjon for flere gjester. En OK plass å stikke innom for noen glass med venner, men styr unna arrangement.

Takk, ralivse
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

230 kroner for en tynn, pitteliten umettende pizza med et par fliser av seranoskinke på og en mikroskopisk Cola Zero blir rett og slett for dumt, selv i storbyen Bergen. Her går jeg ikke igjen!

Takk, JoarH34
Anmeldt 31. august 2018

Privaten Bar er et aktuelt sted dersom man vil se fotballkamp, samtidig som man møter venner i godt lag. De har et fint utvalg i baren. vi bruker å sette oss utendørs på baksiden av lokale. Det har de 2 store Tvèr, mange sitteplasser og man kan røyke der :-). Sammen med fotballkompiser så jeg en av flere WM kamper i fotall fra Russland. Hult hus, stor stemning.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arne E
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Fine lokaler og gode stoler. Greit sted for en pils eller drink, rolige omgivelser og fint å samles for en prat. Ligger sentralt til i byen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, thehyl

Reisende som så på Privaten Bar, så også på

Har du vært i Privaten Bar? Del dine erfaringer!