“Ai ai ai. ”
Anmeldelse av Trikken 106

Trikken 106
Vurdert som nr. 139 av 452 Restauranter i Bergen
Prisklasse: USD 1 - USD 1 500
Beskrivelse: Ett historisk sted i Norge, her var blant annet Norges redlight district, Norges eldste bevarte trehusrekke.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Ai ai ai. Her må folket komme. Utrolig koselig og veldig hyggelig vertskap. God kunnskap om øl og velvillig til å lage noe som ikke stod på menyen. Skjult perle????

Takk, LeifHenrikk

Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

I et koselig lite Bergenshus på Nøstet ligger denne trivelige pubben. Vi var innom å tok en drink, og det gjør jeg gjerne igjen.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Hellebor
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Trivelig kafé med nostalgisk stemning. Konseptet er moro for bergensere som husker den gamle trikken fra Sandviken til Minde.

Takk, Edvard Ø
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Nydelig, liten plass utenfor turistløypen. Hyggelig bartender, som var svært kunnskapsrik. Jeg drakk en interessant grapefruktøl, og koste meg på denne plassen. Kommer helt sikkert tilbake!

Takk, chrislA906VL
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Deilig å sitte her..Langt vekk fra turister og bråk.Bestilte weihenstepahan.Alltid god .Bra service.Takk

1  Takk, Jasmic11

Reisende som så på Trikken 106, så også på

Har du vært i Trikken 106? Del dine erfaringer!