“Dårlig rengjøring”

Vurdert som nr. 379 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var veldig rotete her, rengjøring burde vært prioritert høyere. Gikk ein due rundt bordene her og åt på det som havnet på golvet.

Takk, 635ovek

Anmeldt 17. mai 2020

God og saftig burger. Også vegetarburgeren smakte godt. Husk holde å holde avstand i disse koronatider.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, helt1
Anmeldt 6. desember 2019

Det er som de fleste burger king i Norge.. helt middelmådig. Helt ålreit mat, helt ålreit service og helt greit lokale.

Dato for besøk: august 2019
Takk, NNL99
Anmeldt 8. mai 2019

Spiser bare vegetarburgeren herfra, den er ganske god og anbefales!

Det eneste negative med dette stedet er at området der du henter brus, sugerør, salt og pepper ofte er ganske grisete! Hvordan spiseområdet er vet jeg ikke da jeg alltid tar take away!

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, lived88
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hadde glemt hvor tørt og intetsigende brødet til burgeren til Burger King er.

Burde heller tatt 5 maki fra Meny. Men dagen derpå er det junk som gjelder..

Takk, helt1

Reisende som så på Burger King, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Burger King? Del dine erfaringer!