“Skulle bare ha øl”

Vurdert som nr. 230 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi skulle ha to øl og vi bestilte via QR-kode. Etter 15 min sa vi ifra om at vi ikke hadde fått noe og fikk beklagelse. Etter ytterlige 15 minutter gikk vi inn i baren og spurte hvor ølen ble av og da pekte de bare på disken der det sto to halvlunkne øl. Er det mulig. Det er øl vi snakker om her. Hvor vanskelig skal det være?

1  Takk, Burger77Norway

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Fint sted å være om en ønsker å slappe av med gode venner. Ligger sentralt til i Vågen med yrende folkeliv.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 346atlek
Anmeldt 16. juni 2019

Vi var 7 personer som skulle spise lunch, og var nok heldige som fikk et bord med en gang. Gode lunchretter, men litt stive priser.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, 552oleb
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Er bestandig innom her når jeg er i Bergen. Hyggelig sted med bra musikk på høytalerne, godt utvalg av drikke og fin atmosfære.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Linda545
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Etter å ha vært der en halvtime så ga vi opp. Det er 2. August, og dampbåtfestival i Bergen, skulle tro eierne forstod at en på jobb et for lite. Restaurant er et serviceyrke, hjelper ikke om beliggenhet og kanskje mat er god.
Her kommer vi ikke igjen

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jan S

Reisende som så på Flying Dutchman, så også på

Har du vært i Flying Dutchman? Del dine erfaringer!