“God mat og god service! ”
Anmeldelse av Sweet Rain - STENGT

Sweet Rain
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God mat og god service! Spiste oreaoostekake og mørk sjokolademouse med vaniljebunn, i tillegg til croissant med noe bær. Ostekaken og croissamten var god, sjokolademousen var ypperlig. God varm sjokolade

Takk, N525BEmarthal

Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

En fantastisk koselig perle av en kafé! Fantastiske småkaker, utrolig koselig lokale og strålende service.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 88marita
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Håndverksbakeri med stort utvalg kjeks og småkaker. Ikke så mye å velge mellom hvis du vil ha lunsjmat, porsjonspai med feta og spinat er god. Har kaker i løsvekt, plukket med meg etpar, alle var kjempegode!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Martine Elisabe... L
Anmeldt 28. september 2019

Dette var godt! Vanskelig å velge mellom alle kakene. Tok en pasjonsfruktmousse med hvitsjokolade couverture som var nydelig, og en sjokolade og morelle mousse som var til å dø av. Perfekt balanse, ikke altfor søt. Bra presentasjon og glaçage på morellkaken var perfekt. Her kommer vi sikkert igjen.
Og så kan de lage ekte espresso!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Oslovita66
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

...dette var godt.

Stakk innom da jeg tilfeldig vis gikk forbi etter å ha besøkt akvariet i Bergen.

Makan til lekkert konditori skal man se lenge etter. Delikatessene sto linet opp, og den største bekymringen i mitt liv akkurat da var at jeg ikke hadde råd til å bestille litt av alt.

Valget falt på en av porsjonskakene, et kakestykke som kanskje har forandret livet mitt. Dette kakestykket var så godt at jeg i fremtiden er nødt til å besøke dette stedet hver eneste gang jeg besøker Bergen.

Dette stedet anbefales!

Dato for besøk: august 2019