Tur med seilbåt i indre havn av Bergen

Anmeldt 12. juli 2021
fruhlarsen
Salzburg, Østerrike
Bursdagstur på sjøen

Anmeldt 13. mai 2021
368malener

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Kjekt å oppleve Bergen fra sjøsiden. Vi var innom Sandvikens, Laksevåg og inne i alle viker i Bergen sentrum. Arve, guiden vår hadde mye på lager av historier og kunnskap. Anbefales

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, fruhlarsen
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

10/10 seiltur med beste guiden Arve! Seilturen var en bursdagsoverraskelse for en venninne hvor vi ble tatt godt imot med nydelig utsikt og spennende historier fra Bergen. Takk for turen!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 368malener
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk måte å være turist i egen by! Vi koste oss gløgg på tur med Arve! Anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, shafrinzaman
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk dag på sjøen, kapteinen hadde bra med kunnskap og gjorde det morsomt å være på båttur. Det eneste som trakk ned var at det var for lite vind til å seile. Men det kan vi ikke gjøre noe med. Takk for en bra tur :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Piledriver00
Anmeldt 21. juli 2016

Skipper Arve Loser deg trygt rundt på Byfjorden.
En veldig flott båttur ute på byfjorden, god vind i seilene rekespising og litt hvitvin.
Man får også en fin innføring i hvordan en seilbåt fungerer på sjøen.
Kan virkelig Anbefales, god plass i båten og virkelig en opplevelse for gammel og ung.

Dato for opplevelse: juli 2016
3  Takk, Fjodor S