“Lang venting”

Taj Mahal Tandoori Restaurant Bergen
Få mat levert
Vurdert som nr. 371 av 446 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Taj Mahal Tandoori Restaurant er en indisk restaurant som setter pris på kvalitet. Maten vår er smakfull, men ikke fetende. Den er godt krydret, men ikke nodvendigvis "kruttsterk". Vi bruker eksotiske krydder for å få frem den originale smaken og aromaen fra India. Vi har en variert meny, bestående av ulike typer retter med kylling, lam, biff, fisk og skalldyr.
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Besøket ble dessverre preget av lang ventetid. Måtte vente en times tid på maten, og da maten kom manglet også noe. Kan indikere at det var hektisk på kjøkkenet, men da burde man i alle fall ha blitt informert at man måtte påregne å vente litt. Middels fornøyd med maten.

Takk, Passenger04172499340

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Det var en skuffelse med ganske dårlig service og bare middelmådig mat. Kan dessverre ikke anbefales

Takk, glemsk
Anmeldt 14. oktober 2018

Den beste Indiske måltid jeg har spiste i Norge. Maten var godt tilbredt og presentert. Den smakte meget godt. Service var upåklagelig. Stedet er sjarmerende dekorerte og servitrisen gikk i Indisk kjole. Alt var gjennomført. Trivelig erfaring. Vi kommer igjen.

Takk, Linda S
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig restaurant. Maten var veldig god, og serveringen fungerte godt. Interiøret var kanskje noe overdrevent indisk, men helt greit. Vindusbord med god utsikt til folkeliv i Markens.

2  Takk, 191ThomasM191
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg spiser mye indisk/pakistansk mat, så forventningene var veldig høye, spesielt etter å ha lest div reviews her på TripAdvisor.
Vi ble ikke skuffet! Super god mat, autentisk atmosfære, og rask servering!

Dette stedet fortjener absolutt 5*
Min favoritt indisk restaurant i by’n

Takk, Habibi_fit

Reisende som så på Taj Mahal Tandoori Restaurant Bergen, så også på

Har du vært i Taj Mahal Tandoori Restaurant Bergen? Del dine erfaringer!