“Overpriset og smakløs indisk mat”

Taj Mahal Tandoori Restaurant Bergen
Få mat levert
Vurdert som nr. 372 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Taj Mahal Tandoori Restaurant er en indisk restaurant som setter pris på kvalitet. Maten vår er smakfull, men ikke fetende. Den er godt krydret, men ikke nodvendigvis "kruttsterk". Vi bruker eksotiske krydder for å få frem den originale smaken og aromaen fra India. Vi har en variert meny, bestående av ulike typer retter med kylling, lam, biff, fisk og skalldyr.
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Var her og spiste mixed grill
med tandorisaus. Typisk turistfelle. Overpriset og den mest smakløse "indiske" maten vi noen gang har smakt.

Takk, anonym1969
alexjuar, Owner på Taj Mahal Tandoori Restaurant Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2020

Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at tandoori ikke hadde den smaken du forventet. Vi har endret litt på vår meny for å kunne tilpasse oss til de fleste kunder. Vår første menu hadde for mye smak og noen synes det var for sterkt. Men nå ser vi at noen av våre kjære kunder savner den sterke smaken. Derfor vil snart alle rettene komme med ekstra saus og krydder hvor kunndene kan bruker det de ønsker for å gi maten ekstra sterk smak om de ønsker. Det kan også bestilles en ekstra sterk variant av alle rettene. Jeg håper at vi med denne løsningen kan behage alle forskjellige smaker. Igjen takk for din tilbakemelding og beklager for at du ikke fikk den smaken du forventet. Takk

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Maten var ganske gjennomsnittlig og stod ikke i forhold til prisen (ca 250 kr for hovedrettene). Vi var to, og begge fikk 1/3 av sausen man vanligvis får til indiske hovedretter. Virket som dette var standard til alle retter. Ble masse ris igjen pga.dette. Nan og ris kom 20 min etter at kjøttet kom på bordet. (Hva skjer med det?!)

1  Takk, oslotraveler1978
Anmeldt 18. mai 2020

Ferdig mat fra frysedisken smaker faktisk bedre en dette. Vi bestillte to forskjellige retter hvor begge smakte det samme. Jeg fikk 5 biter med kjøtt og to biter paprika i retten min. Risen smakte som boil in bag. Anbefaler absolutt ikke.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Charlotte I
Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Vi var så veldig fornøyde sist vi var her, denne gangen skuffet det nok mest. Som eneste gjester forventer du ihvertfall litt ekstra, det var det ikke noe av den dagen. Maten kom, den var grei, ikke noe mer enn det.

Popodoums som kom mens man ventet sist, uteble nå.

Mannen min spiste et utvalg av kjøtt og kongereker, alt hadde lik smak men ulik konsistens.

Palak paneer var akkurat det, spinat med litt ost. Dårlig konsistens og lite smak.

Vi får se hvor vi skal spise neste gang vi kommer til Bergen..

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Oplihoga
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Her har det skjedd lite på 10 år siden jeg var her sist. Lokalet bærer preg av slitasje og manglende vedlikehold. Det virker som om de ikke klarer å bestemme seg for om de er pub, kro, eller restaurant. Maten var ok, men vi bestilte lam med mild curry-saus, og den var fortsatt temmelig sterk. Slitsom repetativ musikk i bakgrunnen. Dyre hovedretter som ikke står i stil til totalopplevelsen ellers. I tillegg må man betale ekstra for nan.

Jeg kommer ikke til å spise her igjen med det første.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, toroyvind83

Reisende som så på Taj Mahal Tandoori Restaurant Bergen, så også på

Har du vært i Taj Mahal Tandoori Restaurant Bergen? Del dine erfaringer!