eDreamsUSD 64
Trip.comUSD 71
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Her unner jeg ikke min verste fiende engang å bo!! Det eneste bra med dette såkalte «hotellet» må være beliggenheten. Da vi ankom rommet, lå det ørepropper på senga. Det sier litt. Rommet vårt var rett over et utested, og vi sovnet ikke før klokken 4 da alle var ute fra baren. Det var veldig møkkete og på madrassen var det mensflekker. På badet rant det klosettvann inn i dusjen. Ville vel heller kalt det et hostel. Og ja selv om det var billig, var det ikke verdt pengene. Så enkelt og greit! Styr unna hotel horibel.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, jennyjgg
Anmeldt 10. november 2019

Det positiv først: Rommet er ok. Renholdet relativt ok. Da jeg har ringt hotellet snakket jeg med en hyggelig dame. Hotellet ligger sentralt og har kort avstand til det meste i Bergen. Prisen jeg betalte var lav.det var også kjøkken med kjøleskap, kokeplater og oppvaskmaskin

Så det negative:
-Jeg sendte flere henvendelser skriftlig via email til hotellet. Jeg fikk aldri noen svar.
-Kontaktet hotellet på telefon og måtte snakke på engelsk. Jeg er norsk og forventer å kunne snakke norsk i Norge.
- Lukt av krydder på rommet.
-Trekk fra vinduet
-Ingen resepsjon eller bagasjeoppbevaring. Dette var oppgitt om på forhånd.
-Det aller verste er ekstremt høy musikk og bass fra Pub i underetasjen. Det var også mange høyrøstede gjester. Det var støy til sent på natt. Det var ørepropper på senga da vi kom. Uansett så er støyen plagsomt.

Konklusjon: Dette er et hotell for folk som ønsker et billig hotell. Du har basis av det du trenger. Utelukker ikke at jeg kommer tilbake. Dette på grunn av lav pris.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Greit å bo her,eget kjøleskap med bite liten fryser,vannkoker,føner var der,et håndkle sett.Byttet de ut en gang i uken.
Rent, men seng og dyne kunne vært bedre kvalitet,litt tynn dyne,men ok for noen dager da det ikke var veldig kaldt.Var å varme ovn på vegg,den måtte jeg bruke.Eneste manglet var en hylle på badet til å sette ting på og klesskapet en vits,uten hengere og hyller.Kunne vært noe å sette koffort oppå.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Cille_carlsen
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Hotellet har sentral beliggenhet, men har dårlig standard. Rommene er triste og inngangen til hotellet går via søppelrommet. Mye lyd i område og hotellet er slitt. Dårlig egnet for barnefamilier så betal heller litt mer for noe annet.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, indseth
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Styr unna dette stedet. Nøkkelen til rommet virket ikke når vi kom til bake etter å ha spist middag. Ringte vaktselskap og til driver av stedet, men tok ca 2 timer å komme seg inn. 40 minutter fra vi kontaktet vaktselskapet. Lignet mer et hostel enn et hotell. Anbefales absolutt ikke!!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, edel i