“Fantastisk service. ”

26 North Restaurant & Social Club Bergen
Vurdert som nr. 35 av 486 Restauranter i Bergen
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og god mat og drikke i stappfull reastaurant. Med internasjonalt klientell
Kudos til Torbjørn for å løfte stemningen.

Takk, Fjohanne
26NorthBergen, Guest Relations Manager på 26 North Restaurant & Social Club Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2019

Heisann Fjohanne,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en topp opplevelse her hos oss, og at Torbjørn var med på å gjøre opplevelsen bedre.

På vegne av hele teamet her på 26 North ønsker jeg å takke for besøket, og håper å se deg igjen ved en senere anledning!

Beste hilsen,
Anne Line Hermansen
Guest Relations

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Fin uteplass i solen, men betjeningen var total fraværende. Ingen tok imot bestilling. Etter 15 min gikk jeg inn og fikk bestilt, tok 15 min til å få servert noe å drikke.. selv om det var lite gjester..

Takk, 296camillar

Heisann Camilla,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er svært beklagelig å høre om din opplevelse, og dette skal vi selvsagt se nærmere på og gjøre endringer som kan forbedre vår service og vårt produkt.

På vegne av teamet her på 26 North takker jeg for tilbakemeldingen og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning!

Beste hilsen,
Anne Line Hermansen
Guest Relations

Anmeldt 8. august 2018

Vi besøkte restauranten første helgen i august, og var svært fornøyd. To av oss spiste dagens anbefaling og 2 av oss spiste dagens fangst. Begge rettene var helt nydelig, gode smaker og en fryd for øyet. Veldig oppmerksom servitør, uformell og lun stemning. Vi gleder oss til neste besøk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 524karin1234
Mack1z, Manager på 26 North Restaurant & Social Club Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hei.

Tusen takk for din anmeldelse. Vi er glade for at dere var fornøyde med både mat og service. Håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi var 5 gjester som tilbrakte ettermiddagen og kvelden på 26 North på Bryggen. Byen sydet av liv og Bryggen var et perfekt utgangspunkt for Fjord steam. Rask og god service, norsk kortreist mat, vi var veldig fornøyd.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 673ken

Hei.

Takk for din anmeldelse. Vi er glade for at dere likte besøket, både hos oss og Fjord steam som ga en unik stemning her på bryggen.
Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 31. juli 2018

Nydelig fiskemåltid (kveite) med sesongens friske grønnsaker. Svært god og uformell service. Koselig å sitte på uterestauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Malla2000

Reisende som så på 26 North Restaurant & Social Club Bergen, så også på

Har du vært i 26 North Restaurant & Social Club Bergen? Del dine erfaringer!