“Byens beste burger”

Vurdert som nr. 52 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 7. november 2018

Deilig hamburger med bacon, løkringer og hjemmelaget pommes frites. Burgeren var akkurat passe stekt. Deilig!

Takk, 524karin1234
26NorthBergen, Guest Relations Manager på 26 North Restaurant & Social Club Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2019

Heisann 524karin1234,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en topp opplevelse her hos oss, og at burgeren falt i god smak.

På vegne av hele teamet her på 26 North ønsker jeg å takke for besøket, og håper å se deg igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke! Super service fra Stian :) hyggelig atmosfære: kveiten og champis er en vinner

1  Takk, kristinedevold

Heisann Kristine,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en topp opplevelse her hos oss, og at Stian var med på å gjøre opplevelsen bedre.

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat, koselig atmosfære og hyggelig betjening. Var å besøkte restauranten i forbifarten og ble positivt overrasket.

Takk, Kathrine1966

Heisann Kathrine,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en topp opplevelse her hos oss, og at personale var med på å gjøre opplevelsen bedre.

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og god mat og drikke i stappfull reastaurant. Med internasjonalt klientell
Kudos til Torbjørn for å løfte stemningen.

Takk, Fjohanne

Heisann Fjohanne,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en topp opplevelse her hos oss, og at Torbjørn var med på å gjøre opplevelsen bedre.

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Fin uteplass i solen, men betjeningen var total fraværende. Ingen tok imot bestilling. Etter 15 min gikk jeg inn og fikk bestilt, tok 15 min til å få servert noe å drikke.. selv om det var lite gjester..

1  Takk, 296camillar

Heisann Camilla,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er svært beklagelig å høre om din opplevelse, og dette skal vi selvsagt se nærmere på og gjøre endringer som kan forbedre vår service og vårt produkt.

På vegne av teamet her på 26 North takker jeg for tilbakemeldingen og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning!

Reisende som så på 26 North Restaurant & Social Club Bergen, så også på

Har du vært i 26 North Restaurant & Social Club Bergen? Del dine erfaringer!