“Avslutnings middag etter Kick-off”

26 North Restaurant & Social Club Bergen
Vurdert som nr. 35 av 487 Restauranter i Bergen
Anmeldt 24. januar 2019

Vi hadde en fantastisk middag i restauranten, vi fikk et eget lokale som passet ypperlig da vi fikk snakket uforstyrret sammen. Topp service og nydelig mat. Gode vin anbefalinger. Toltalt sett en meget fin kveld

Dato for besøk: januar 2019
Takk, olsennilsen
26NorthBergen, Guest Relations Manager på 26 North Restaurant & Social Club Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2019

Heiann Olsennilsen,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en topp opplevelse her hos oss, og at personale var med på å gjøre opplevelsen bedre.

På vegne av hele teamet her på 26 North ønsker jeg å takke for besøket, og håper å se deg igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Fin restaurant med over middels service spiste dagens som var laks og det var godt tilbehør og bra laks. Dog ikke noe ekstra ordinært.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Stian H

Heisann Sholmvik,

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi var en familie med to 16 åringer og de var fornøyd med burger'n sin. Oss voksne hadde nyyydelig laks. Det var også hyggelig personale.
Supert!!!

Takk, Gretlie

Heisann Gretlie,

Anmeldt 7. november 2018

Deilig hamburger med bacon, løkringer og hjemmelaget pommes frites. Burgeren var akkurat passe stekt. Deilig!

Takk, 524karin1234

Heisann 524karin1234,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en topp opplevelse her hos oss, og at burgeren falt i god smak.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke! Super service fra Stian :) hyggelig atmosfære: kveiten og champis er en vinner

1  Takk, kristinedevold

Heisann Kristine,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en topp opplevelse her hos oss, og at Stian var med på å gjøre opplevelsen bedre.

Reisende som så på 26 North Restaurant & Social Club Bergen, så også på

Har du vært i 26 North Restaurant & Social Club Bergen? Del dine erfaringer!