“Kjempegod mat og drikke , fin atmosfære. ”
Anmeldelse av Amici Miei

Amici Miei
Vurdert som nr. 45 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte Amici miei en lørdagskveld . Ble godt mottatt av vennlig servitør . Han anbefalte en rødvin til oss som skulle passe til oksekjøtt som vi begge bestilte til hovedrett. Den var veldig god. Fikk varmt focaccia brød mens vi ventet også , veldig godt. Til forrett spiste jeg carpaccio og min samboer blåskjell i en tomatsaus. Begge var godt fornøyd. Til hovedrett bestilte vi biff begge to . Jeg med steinsoppsaus og min samboer med trøffel. Var utrolig godt og jeg har ikke spist så godt biffmåltid ute i Bergen før . Veldig godt. Vi var skikkelig mett og fornøyd etter middag men måtte dele en tiramisu også bare for å få med oss dessert også :) den også var veldig god. Koselig sted , god stemning , vennlige servitører og knallgod mat , vi kommer tilbake :)

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 668hannev

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Kom alene til denne restauranten en lørdagskveld uten å ha bestilt noe bord. Forstod det slik at det var noe man burde pga populariteten. Hovmesteren fant et bord til meg siden jeg kom ganske tidlig ca. 1830. Virket som det skulle være fullbooka kl 2000. Jeg var heldig som fikk et bord hvor andre som kom litt senere uten å ha reservert ikke fikk mulighet til å nyte nydelig italiensk pasta. Husetsvin smakte til maten noe hovmesteren anbefalte.

Takk, 876knuth
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Her var det hyggelig å samles. Behagelig atmosfære og veldig god mat. Trivelige lokaler og lite støy. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, 414p_lw
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Var ute med en venninne og vi hadde en hyggelig aften her. Utsøkt mat og ypperlig service fra sjarmerende personal. Veldig flotte lokaler og gid atmosfære. Kommer gjerne igjen.

Takk, rasgro21
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig italiensk betjening, flotte lokaler, rolig - går an å prate uten for mye bråk. Sentral beliggenhet. Kort vei fra kino.

Takk, Rune_Haugseng_Bergen

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!