“Hæ kjekt , god mat , meget”
Anmeldelse av Amici Miei

Amici Miei
Vurdert som nr. 44 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hæ kjekt , god mat , meget hyggelig betjening , god vin og anbefalingen på Grappa kan med god margin følges

1  Takk, 852jarlem

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Beste stedet i byen! Maten er ekte og fantastisk! Eieren og folka er også ekte og smilende. Makes a day! Even have their own wine...

Takk, CamiSvingen
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Den beste raviolien vi har smakt! Ypperlig service med eier som kommer med anbefalinger og deilige oljer/balsamico og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, saraf449
Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Dette ble en kveld som vi kommer til å huske lenge!!!
Først hadde vi deilig Carpaccio, deretter fantastisk Ravioli med svart trøffel, -som brakte oss helt til Italia!
Etter nydelig biff med foie gras og trøffel, samt utsøkt Tiramisu til dessert , -vandret vi hjem mette og lykkelige.
Eieren og hans ekte engasjement for mat, var med på å gjøre denne kvelden til en opplevelse.
Restauranten anbefales på det varmeste!!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, mayh906
Anmeldt 30. mai 2020

Faktisk ingenting å klage på!.. I døren ble vi møtt av en karismatisk, smilende og tilsynelatende livsglad italiener. I løpet av 10 minutter var forrettene på bordet, som besto av typiske spesialiteter fra Italia (oster, skinker, friske grønnsaker osv.). Etter antipasto ble vi servert ravioli med paprikasaus, hvor innholdet i raviolien besto av de fire ostene vi hadde fått servert i forretten.... Maten var rett og slett magisk (MÅ prøves).
Det er akkurat nå bare 24timer siden jeg var der, men merker savnet allerede. Anbefales til absolutt alle, her skal jeg tilbake igjen!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Stromsheim

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!