“Positiv opplevelse”

Vurdert som nr. 48 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juli 2020

Koste oss i pene omgivelser med deilig mat. Hyggelig vert med godt humør og behagelig service. Anbefales!

Takk, mariannehQ9828YJ

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hæ kjekt , god mat , meget hyggelig betjening , god vin og anbefalingen på Grappa kan med god margin følges

1  Takk, 852jarlem
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Beste stedet i byen! Maten er ekte og fantastisk! Eieren og folka er også ekte og smilende. Makes a day! Even have their own wine...

Takk, CamiSvingen
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Den beste raviolien vi har smakt! Ypperlig service med eier som kommer med anbefalinger og deilige oljer/balsamico og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, saraf449
Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Dette ble en kveld som vi kommer til å huske lenge!!!
Først hadde vi deilig Carpaccio, deretter fantastisk Ravioli med svart trøffel, -som brakte oss helt til Italia!
Etter nydelig biff med foie gras og trøffel, samt utsøkt Tiramisu til dessert , -vandret vi hjem mette og lykkelige.
Eieren og hans ekte engasjement for mat, var med på å gjøre denne kvelden til en opplevelse.
Restauranten anbefales på det varmeste!!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, mayh906

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!