“Nydelig mat i hyggelige omgivelser”
Anmeldelse av Amici Miei

Amici Miei
Vurdert som nr. 46 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i hyggelige omgivelser levert med sjarm og genuin interesse for mat, vin og gjester. Du gjør lurt i å følge vertens anbefalinger om vin!

Dato for besøk: august 2020
Takk, krine65

Anmeldt 28. juli 2020

Koste oss i pene omgivelser med deilig mat. Hyggelig vert med godt humør og behagelig service. Anbefales!

Takk, mariannehQ9828YJ
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hæ kjekt , god mat , meget hyggelig betjening , god vin og anbefalingen på Grappa kan med god margin følges

1  Takk, 852jarlem
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Beste stedet i byen! Maten er ekte og fantastisk! Eieren og folka er også ekte og smilende. Makes a day! Even have their own wine...

Takk, CamiSvingen
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Den beste raviolien vi har smakt! Ypperlig service med eier som kommer med anbefalinger og deilige oljer/balsamico og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, saraf449

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!