“Italia i Bergen♥️”

Vurdert som nr. 45 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. august 2020

Denne herlige plassen må man bare få med seg. Ha god tid til å nyte personlig service og nydelig mat.
Jeg har funnet min nye "go to" restauranten min♥️

Dato for besøk: august 2020
Takk, 83tonem

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i hyggelige omgivelser levert med sjarm og genuin interesse for mat, vin og gjester. Du gjør lurt i å følge vertens anbefalinger om vin!

Dato for besøk: august 2020
Takk, krine65
Anmeldt 28. juli 2020

Koste oss i pene omgivelser med deilig mat. Hyggelig vert med godt humør og behagelig service. Anbefales!

Takk, mariannehQ9828YJ
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hæ kjekt , god mat , meget hyggelig betjening , god vin og anbefalingen på Grappa kan med god margin følges

1  Takk, 852jarlem
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Beste stedet i byen! Maten er ekte og fantastisk! Eieren og folka er også ekte og smilende. Makes a day! Even have their own wine...

Takk, CamiSvingen

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!