“Liten, intim og hyggelig Italiensk restaurant. Anbefales 👌🏼”
Anmeldelse av Amici Miei

Amici Miei
Vurdert som nr. 49 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig sted. Maten er helt nydelig, god service og de har egen importert vin som smaker aldeles nydelig Anbefales!

Takk, BenteIG

Anmeldt 23. juli 2021

Vi valgte denne restauranten litt tilfeldig, men endte med en veldig hyggelig kveld med personlig service og fantastisk god mat.
Kan anbefales på det varmeste. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, terjegan
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, herlig service og en absolutt anbefaling til alle som vil nyte god atmosfære, mat og drikke.
Verdt et besøk

Takk, K4748XYkiml
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Italiensk perle
Vi fikk servert fantastisk italiensk mat. God vin( husets rødvin). God atmosfære og super service. Denne restauranten er verdt et besøk.

Takk, ELbe12
Anmeldt 12. juni 2021

Det kan godt hende vi gikk der på en dårlig dag, men dette var en kjedelig opplevelse.

Vi bestilte mat og måtte vente i overkant av 50 minutter på maten. Ingen forklaring undervegs, og ingen beklagelse -her kunne servicen tatt seg opp et par hakk. Matopplevelsen var skuffende, særlig tatt prisen i betraktning.

Takk, 282patre

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!