“Det var nedturen sin det!”
Anmeldelse av Amici Miei

Amici Miei
Vurdert som nr. 47 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. august 2021

Bord bestillt, ankommer og kun en karaffel vann, ingen meny eller oppmerksomhet på 40 minutter. Morsomt nok satt vi rett ved kasse/front of house men ingen der så oss. Vi gikk.

Takk, 578runef

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig sted. Maten er helt nydelig, god service og de har egen importert vin som smaker aldeles nydelig Anbefales!

Takk, BenteIG
Anmeldt 23. juli 2021

Vi valgte denne restauranten litt tilfeldig, men endte med en veldig hyggelig kveld med personlig service og fantastisk god mat.
Kan anbefales på det varmeste. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, terjegan
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, herlig service og en absolutt anbefaling til alle som vil nyte god atmosfære, mat og drikke.
Verdt et besøk

Takk, K4748XYkiml
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Italiensk perle
Vi fikk servert fantastisk italiensk mat. God vin( husets rødvin). God atmosfære og super service. Denne restauranten er verdt et besøk.

Takk, ELbe12

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!