“Super bra”

Vurdert som nr. 48 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Dette var super bra. Vi har aldri hørt om denne restauranten. Helt tilfeldig at vi oppdaget den. Har bodd i Bergen alltid. Men for en opplevelse. Vi hadde forrett, hovedrett og dessert. Alt smakte bare så utrolig godt. Og personalet skapte en så hyggelig atmosfære. Veldig bra. Anbefales på det sterkeste. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Fossi2016

Anmeldt 30. august 2021

Bord bestillt, ankommer og kun en karaffel vann, ingen meny eller oppmerksomhet på 40 minutter. Morsomt nok satt vi rett ved kasse/front of house men ingen der så oss. Vi gikk.

Takk, 578runef
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig sted. Maten er helt nydelig, god service og de har egen importert vin som smaker aldeles nydelig Anbefales!

Takk, BenteIG
Anmeldt 23. juli 2021

Vi valgte denne restauranten litt tilfeldig, men endte med en veldig hyggelig kveld med personlig service og fantastisk god mat.
Kan anbefales på det varmeste. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, terjegan
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, herlig service og en absolutt anbefaling til alle som vil nyte god atmosfære, mat og drikke.
Verdt et besøk

Takk, K4748XYkiml

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!