“Så var vi der igjen”

Vurdert som nr. 48 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. september 2021

Vi blir aldri lei av denne restauranten. Hver gang vi besøker Bergen - MÅ vi dit!
Hyggelig vert, som husker oss igjen. God service. Nydelig mat og gode viner.
De har sin egen "house wine" prøv den - Den er ypperlig. Risottoen er helt topp
Vi kommer tilbake1

Takk, Victor R

1923 av 169 anmeldelser

Anmeldt 22. september 2021

Vi spiste 3 retters middag på denne restauranten i september 2021. Alt var nydelig, som å være i Italia. Vi følte oss virkelig velkommen, servicen var helt topp! Vi vil absolutt anbefale å spise her!

Takk, Krisania
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Dette var super bra. Vi har aldri hørt om denne restauranten. Helt tilfeldig at vi oppdaget den. Har bodd i Bergen alltid. Men for en opplevelse. Vi hadde forrett, hovedrett og dessert. Alt smakte bare så utrolig godt. Og personalet skapte en så hyggelig atmosfære. Veldig bra. Anbefales på det sterkeste. Vi kommer tilbake.

1  Takk, Fossi2016
Anmeldt 30. august 2021

Bord bestillt, ankommer og kun en karaffel vann, ingen meny eller oppmerksomhet på 40 minutter. Morsomt nok satt vi rett ved kasse/front of house men ingen der så oss. Vi gikk.

Takk, 578runef
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig sted. Maten er helt nydelig, god service og de har egen importert vin som smaker aldeles nydelig Anbefales!

Takk, BenteIG

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!