“Grant Lee Phillips Konsert”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 27 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Meget godt konsertlokale for denne type konserter, upåklagelig service Men burgeren trekker litt ned.. Den var ganske så kjedelig..

Takk, 484joachimk

Anmeldt 29. oktober 2018

Hadde bestilt bord for 2 for å få litt mat og sitteplass til konserten med PurpleHeep, og det var en innertier: God plassering, god service, god mat og en fantastisk reise med ungdommens helter: Deep Purple og Uriah Heep! Dette var første besøk hos Madamen, og med slik kvalitet på mat og underholdning kommer vi garantert igjen!

Takk, frodej537
Anmeldt 22. oktober 2018

Bestillte som vanlig bord for å få sitteplass til kveldens konsert med Vidar Busk. Vi fikk det bordet som vi ønsket oss, maten var kjempegod og vi hadde en fin totalopplevelse :-)

Takk, hsaet
Anmeldt 22. oktober 2018

God service, god mat og ypperlig underholdning. Fin og intim restaurant/pub/konsertarena - som er verdt et besøk.

Takk, geirow
Anmeldt 22. oktober 2018

Vi hadde en flott konsertkveld med Vidar Busk og nydelig spareribs før konserten startet.
Vi gleder oss til neste konsert !

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Karl-BG

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!