“Konsert med middag ”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 28 av 453 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Altid like kjekt å tilbringe en kveld på Madam Felle.Knallgod mat og upåklagelig service hver gang,derfor kommer vi altidt tilbake

Takk, 710runes

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord i siste liten, kun noen få timer før konserten. Vi måtte bestemme oss for hovedrett da vi la inn bordbestilling. Helt uproblematisk, da menyen er akkurat passe innholdsrik. Har ofte gjestet Madamfelle, men aldri spist der tidligere. Maten og service er superbra, og meget store porsjoner gjør at vi blir mett uten å måtte sleike fatet. Med tanke på at dette i mine øyne er et mer typisk konsert/drikke sted, enn restaurant, ble jeg positivt overrasket over kvaliteten på maten. Jeg har spist på stjernerestauranter i hele verden, og det er riktig å påpeke at dette ikke er en gourmet restaurant, men av ypperste klasse i segmentet under... Vi er strålende fornøyd med både, mat drikke, musikk og personell!

Takk, Raymond H
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Tipp topp fra begynnelse til slutt! God mat, god musikk og masse kjekke folk. Kommer tilbake, både for mat og musikk.

Takk, Linda F
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Meget godt konsertlokale for denne type konserter, upåklagelig service Men burgeren trekker litt ned.. Den var ganske så kjedelig..

Takk, 484joachimk
Anmeldt 29. oktober 2018

Hadde bestilt bord for 2 for å få litt mat og sitteplass til konserten med PurpleHeep, og det var en innertier: God plassering, god service, god mat og en fantastisk reise med ungdommens helter: Deep Purple og Uriah Heep! Dette var første besøk hos Madamen, og med slik kvalitet på mat og underholdning kommer vi garantert igjen!

Takk, frodej537

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!