“Godt fornøyd. Hadde gitt gave til en 70 årsdag. Mann og kone. De hadde aldri vært på M.F. før og de likte seg godt.”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 30 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Nydelig tapas. Likte godt at der ble servert div. retter ved bordet. Fikk greit byttet sitteplass når vi ikke var fornøyd med bordene vi fikk først.

Takk, Berit T

Anmeldt 25. november 2018

Personalet var hyggelige og responderte kjapt på forespørsler. De var blide og kundefokuserte. Trivelig sted med god mat og god atmosfære

2  Takk, TrondBergen_Norway
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Var på en flott konsert med Trang Fødsel, og spiste god mat hos dere.
Det som ikke var bra var at vi hadde fått tildelt bord til venstre ved inngangen, som resulterte i at vi like gjerne kunne ha Komt direkte til konserten sammen med de andre som stod foran .
Betjeningen påpekte at vi kunne skrive i bestillingen at vi ville ha bord hvor vi så musikerene. Dette er direkte latterlig, da dere reklamerer med mat og bord for å få se godt.
Elendig av dere som arrangsjør

Takk, Roam27045945091
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Altid like kjekt å tilbringe en kveld på Madam Felle.Knallgod mat og upåklagelig service hver gang,derfor kommer vi altidt tilbake

Takk, 710runes
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord i siste liten, kun noen få timer før konserten. Vi måtte bestemme oss for hovedrett da vi la inn bordbestilling. Helt uproblematisk, da menyen er akkurat passe innholdsrik. Har ofte gjestet Madamfelle, men aldri spist der tidligere. Maten og service er superbra, og meget store porsjoner gjør at vi blir mett uten å måtte sleike fatet. Med tanke på at dette i mine øyne er et mer typisk konsert/drikke sted, enn restaurant, ble jeg positivt overrasket over kvaliteten på maten. Jeg har spist på stjernerestauranter i hele verden, og det er riktig å påpeke at dette ikke er en gourmet restaurant, men av ypperste klasse i segmentet under... Vi er strålende fornøyd med både, mat drikke, musikk og personell!

Takk, Raymond H

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!