“Veldig bra :) ”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 30 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte oss buffé og konsert med Jan Eggum. Veldig god mat. Fantastisk opplevelse. Dette kan anbefales :)

Lola

Dato for besøk: november 2016
Takk, lolae160

Anmeldt 15. desember 2018

Kjempestemning. God tapas buffet. Flott service med ekstra tapas levert til bordet.
Noe av maten hadde tydeligvis vært tilberedt flere timer i forveien, som kanapeene. Tørr. Det var tomt for panna cotta desserten vi spurte om. Vi kom som avtalt kl. 19.00 men det var allerede fulle bord og folk var godt i gang med måltidet.

Ellers veldig bra.

Takk, Tove91
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Meget bra tapas og en strålende Jan i sitt beste humør. Totalt sett en hyggelig opplevelse igjen. Det var god stemning, kan anbefales på det varmeste.

Takk, arnev2013
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Nok en fantastisk kveld på Madam Felle. Nydelig mat, god service fra hyggelig personale, og kjempestemning hele kvelden. Har man ikke vært der på Jan Eggum ennå, då bør man skynde seg. Oppsummert: En veldig bra kveld

Takk, RuneBrattaker
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Fikk et perfect bord i siste liten ,hadde en herlig tapas buffe og maten smakte utmerket .meget god service

Takk, Dicte190502

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!