“Middag og blues Jam”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 28 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Super god opplevelse. Nydelig mat og kjempebra konsertopplevelse..topp stemning. Musikken overgikk all forventning.. Madam Felle hadde høyt fokus på god service...

Takk, MarianneBjornseth

Anmeldt 20. desember 2018

God tapasbuffet,lett å få tilpasset de som har behov for diett/tilpasset mat, fantastisk service og god hjelp med bordplassering -og Jan Eggum leverte -som hvert eneste år!

Takk, lynsiv1
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Endelig på plass for Jan Eggums førjulskonsert. God mat, hyggelige servitører og god stemning. Vi kommer igjen!

Takk, 547jany
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte cheeseburger og fikk en sammensetning av smaker uten like. Den fantastiske BBQ-aiolien var prikken over i-en som samlet denne retten til en ut-av-meg-selv opplevelse.
Den rolige atmosfæren får meg til å føle en indre ro som en student på fulltid ikke har hatt på lenge. Tusen takk for mat fra øverste klasse og nok en atmosfære som kaster meg opp i skyene.
Jeg vil definitivt komme tilbake!

Takk, resch123
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte oss buffé og konsert med Jan Eggum. Veldig god mat. Fantastisk opplevelse. Dette kan anbefales :)

Lola

Dato for besøk: november 2016
Takk, lolae160

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!