“God og ujålete mat til en alright pris ”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 28 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

God og ujålete mat til en alright pris. Anbefaler quesadilla med kylling - smakte særdeles godt. Burgeren er akkurat slik en burger skal være - verken mer eller mindre. Hyggelig betjening :) Anbefales!

1  Takk, IdaW122

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hei. Vi spiste entrecôte og spareribs. Begge var godt tilberedt. Veldig mørt kjøtt. Colwslav som fulgte med var virkelig god. Mon tro om den er hjemmelaget?
Hyggelig betjening, rolig atmosfære.

Takk, grob133
Anmeldt 27. juni 2020

Vi var 4 stk. som startet med middag, og deretter konsert med Gråblå Strenger. Maten var nydelig som alltid. Ene porsjonen skulle være uten melkeprodukter, og kom med både rømme og aioli. Vi skylder på Appen, og det ble rettet kjapt og greit opp i. Hyggelig betjening, god mat og god musikk. Byens beste spare ribs. Anbefales

Dato for besøk: januar 2020
Takk, frodes519
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte Beef Quesadilla og Supernachos. Store porsjoner!! Quesadillaen var litt småstekt i kantene, men det fikk passere, for dette var riktig så godt! Med mye salsa, rømme og guacamole!!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, tespeseth
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Var ikke fornøyd med bookingsystemet på Madam Felle i går... Skjønner ikke at det går an å bestille bord, få bekreftelse på at vi har bestilt og likevel er det ikke registrert hos Madam Felle....!?

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 976gerdh

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!