“Bjørgvin Bluesklubb klubbkveld”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 27 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. august 2021

God service, hyggelige kelner, koronatrygt, god lyd på konsertene.
Et sted vi liker oss godt, og stor uteservering i byens berømte Bryggen i Bergen

Takk, Britt S

Anmeldt 16. juli 2021

Hyggelig betjening. Enkel og god mat. Nydelig sted i solen. Håper det blir slutt på qr betilling. Ikke lett å se mobil i solen, og med litt behov for briller.

Takk, glitterl2020
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Kjempe god og rask servering fra baren, hyggelig personell. Super restaurantsjef, god musikk..

Takk, Marianne W
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Kom litt før konserten startet, ble geleidet til reservert bord av en hyggelig dørvakt. Bestilte drikke via app, drikken kom ganske raskt etter bestilling. Vi fikk en fantastisk opplevelse og god musikk. Lyden var flott.

Takk, Jonerik62
Anmeldt 5. juni 2021

Vi koste oss på Madam Felle fredag kveld. God mat og god musikk. Serveringen gikk fort unna og det var en hyggelig betjening!

Takk, modah96

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!