“Heilt rått.”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 26 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 22. august 2021

Madam Felle er himmelen. Ta ein tur. 100%. Alltid fantastisk service og ypperlig mat & drikke. Vi elsker Madam Felle <3

Takk, solveigh447

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

God mat, rask servering, imøtekommende betjening. Alt for mye is i drikkeenheten Red Bulmers. Totalt sett kjempefornøyd som vanlig.

Takk, Barsis
Anmeldt 19. august 2021

God service, hyggelige kelner, koronatrygt, god lyd på konsertene.
Et sted vi liker oss godt, og stor uteservering i byens berømte Bryggen i Bergen

Takk, Britt S
Anmeldt 16. juli 2021

Hyggelig betjening. Enkel og god mat. Nydelig sted i solen. Håper det blir slutt på qr betilling. Ikke lett å se mobil i solen, og med litt behov for briller.

Takk, glitterl2020
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Kjempe god og rask servering fra baren, hyggelig personell. Super restaurantsjef, god musikk..

Takk, Marianne W

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!