“Ikke gå hit for å spise!”
Anmeldelse av Madam Felle

Madam Felle
Vurdert som nr. 27 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Sååå dårlig service. QR bestilling, som vi har lært oss, men mange eldre ble stående å vente for å få bord og bestille. Ingen kom for å hjelpe til.
En sur kelner. Da vi fikk maten kom såå mye veps at vi ikke greide spise. Panikk for veps fra før. Tok maten og ølglasset og gikk inn for å spørre om vi kunne spise inne. Fikk såå kjeft … Dit går vi aldri igjen. Maten var heller ikke mye å skryte av. Styr unna!

Takk, Kristin E

Anmeldt 22. august 2021

Madam Felle er himmelen. Ta ein tur. 100%. Alltid fantastisk service og ypperlig mat & drikke. Vi elsker Madam Felle <3

Takk, solveigh447
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

God mat, rask servering, imøtekommende betjening. Alt for mye is i drikkeenheten Red Bulmers. Totalt sett kjempefornøyd som vanlig.

Takk, Barsis
Anmeldt 19. august 2021

God service, hyggelige kelner, koronatrygt, god lyd på konsertene.
Et sted vi liker oss godt, og stor uteservering i byens berømte Bryggen i Bergen

Takk, Britt S
Anmeldt 16. juli 2021

Hyggelig betjening. Enkel og god mat. Nydelig sted i solen. Håper det blir slutt på qr betilling. Ikke lett å se mobil i solen, og med litt behov for briller.

Takk, glitterl2020

Reisende som så på Madam Felle, så også på

Har du vært i Madam Felle? Del dine erfaringer!