“Middelmådig”

Kjøkken: Meksikansk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bergens eneste Tex-Mex restaurant, der vi har fokus på ferske råvarer for å produsere god mat inspirert fra den meksikanske matkulturen. Her får du blant annet hjemmelagde nacho chips med deilig guacamole og salsa, spenstige quesadillas, fajitas med ulikt fyll og saftig entrecote med kryddersmør og Idahopotet. Sentralt plassert på Bryggen i Bergen er vår Tex-Mex restaurant, Casa del Toro et perfekt utgangspunkt for en vennekveld, før- eller- etter kino besøk og andre større arrangementer.
Anmeldt 12. september 2021

Jeg hadde en burrito med chili con carne-fyll som var god, men kanskje ikke så veldig spennende. Tilbehøret var litt trist med kokt ris, oppkuttede salatblader, hermetisk mais og verdens minste guacamole. De andre rundt bordet hadde en lignende opplevelse - helt greit, men ikke noe som frister til gjentagelse. Manglet flere ting på menyen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, TrailBlazer464488

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Store porsjoner, kjempe god mat. Har og barnemeny. Vi kunne gjerne ha tenkt oss tilbake hit en dag! Vi bestilte både sjømat, kjøtt og barnemeny og alle var fornøyd.

Takk, Maiskolbe
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Takk for nydelig mat og god service. Gode glutenfrie alternativer
Spiste Fajitas, Enchilda og Nachos. Takk for oss og god sommer.

Takk, Havkatt
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fin opplevelse, vi var der juli 2020, og hadde derfor store forventninger som innfridde. Det var mye og god mat, frister til gjentagelse, anbefales!

Takk, MortenB686
Anmeldt 13. juli 2021

Svoltne etter ein lang dag som turistar i Bergen slumpa vi til å gå forbi Casa del Toro og var heldige som fekk bord til 7 personar. Vi bestilte ulike tex-mex rettar og både små og store var godt fornøgde med maten. Og porsjonane var skikkeleg store (ikkje sjanse til å få plass til dessert etterpå). God service av hyggeleg betjening. Kan absolutt anbefalast!

Takk, NoralfG1

Reisende som så på Casa del Toro, så også på

Har du vært i Casa del Toro? Del dine erfaringer!