“Tipp topp restaurant!!!”

Kjøkken: Meksikansk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bergens eneste Tex-Mex restaurant, der vi har fokus på ferske råvarer for å produsere god mat inspirert fra den meksikanske matkulturen. Her får du blant annet hjemmelagde nacho chips med deilig guacamole og salsa, spenstige quesadillas, fajitas med ulikt fyll og saftig entrecote med kryddersmør og Idahopotet. Sentralt plassert på Bryggen i Bergen er vår Tex-Mex restaurant, Casa del Toro et perfekt utgangspunkt for en vennekveld, før- eller- etter kino besøk og andre større arrangementer.
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

FOR EN SERVICE!!!
Vi hadde bestilt bord her lørdagskvelden, og hit skal vertfall vi igjen, en helt fantastisk kjekk dame som serverte oss, og en helt fantastisk nydelig mat.

Vi storkoste oss denne kvelden, hyggelig atmosfære , veldig gode smittevernstiltak, ikke mer folk inne enn det som er anbefalt.

Mye mat for pengene, og maten var helt super, smakfullt og et utsøkt måltid.

Anbefaler dette på det varmeste.

Dato for besøk: september 2021
Takk, FruSolskinn

Anmeldt 12. september 2021

Jeg hadde en burrito med chili con carne-fyll som var god, men kanskje ikke så veldig spennende. Tilbehøret var litt trist med kokt ris, oppkuttede salatblader, hermetisk mais og verdens minste guacamole. De andre rundt bordet hadde en lignende opplevelse - helt greit, men ikke noe som frister til gjentagelse. Manglet flere ting på menyen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, TrailBlazer464488
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Store porsjoner, kjempe god mat. Har og barnemeny. Vi kunne gjerne ha tenkt oss tilbake hit en dag! Vi bestilte både sjømat, kjøtt og barnemeny og alle var fornøyd.

Takk, Maiskolbe
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Takk for nydelig mat og god service. Gode glutenfrie alternativer
Spiste Fajitas, Enchilda og Nachos. Takk for oss og god sommer.

Takk, Havkatt
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fin opplevelse, vi var der juli 2020, og hadde derfor store forventninger som innfridde. Det var mye og god mat, frister til gjentagelse, anbefales!

Takk, MortenB686

Reisende som så på Casa del Toro, så også på

Har du vært i Casa del Toro? Del dine erfaringer!