“Utmerket lunsj”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Koselig lokale med god service og god mat! Bestilte kylling focaccia og chai latte, kjempegodt! Har vært her før også på kveldstid - steder passer både til frokost, lunsj og et glass vin med venner!

Takk, emmaanto

Anmeldt 1. oktober 2018

Hyggelig enkelt sted med grei mat. Dette er ikke en lunch restaurant men en cafe.
Personalet er hyggelig men man må gå til disken for å bestille. Prisen er moderat.

Takk, joakimmoer
Anmeldt 24. september 2018

Kom her for en rask middag og bestile en Cafe Opera burger.
Burgerkjøtt var brent på utsiden og så tørr at den smuldret opp.

Takk, Paal322
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En litt sliten kafé som kunne hatt behov for en oppgradering. Vi fikk imidlertid servert en super lunsj; sandwich med søtpotet og ingefæraioli. Kommer gjerne tilbake for å spise den en gang til.

Takk, veronsc
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Vi var fire venner som møttes til en hyggelig kveld på Cafe Opera. Det var bra service og vi koste oss med godt øl og relativt enkle middagsretter. Cafe Opera er en veteran blant byens serveringssteder, men er moden for en oppfriskning/fornøyelse.

Takk, ArildS551

Reisende som så på Cafe Opera, så også på

Har du vært i Cafe Opera? Del dine erfaringer!